Wie bent u?
Ik heb mijn aanvraagformulier ingediend om Monizze te aanvaarden via mijn betaalterminal. Wanneer kan ik Monizze aanvaarden?
Na ontvangst van uw aanvraag, zorgt Monizze voor de volledige opvolging. Wij contacteren uw terminalleverancier om Monizze te configureren op uw betaalterminal. Dit gebeurt steeds binnen de 10 werkdagen, van op afstand en zonder dat uw tussenkomst vereist is.
Ik wil mijn werknemers Monizze maaltijdcheques toekennen. Hoe kan ik klant worden?
Monizze klant worden kan via deze link .
Waar kan ik betalen met de Monizze ecocheques?
Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer verloren of gestolen is?
Bij verlies of diefstal van de Monizze-kaart van een van uw werknemers blokkeert u die kaart via uw klantenzone.
Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaarten” en “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.
Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren via MyMonizze, onze mobiele app of per telefoon.
Waar kan ik betalen met mijn Monizze maaltijd-, eco- en cadeaucheques?
Er bestaan 3 mogelijkheden om uw maaltijd-, eco– en cadeaucheques uit te geven:
- In een winkel, met uw Monizze-kaart: Er zijn meer dan 30.000 handelszaken in België die de Monizze-kaart aanvaarden.
- Online, via uw MyMonizze-account
- Via Dealzz, ons online voordelenplatform