Wie bent u?
Waar kan ik betalen met de Monizze ecocheques?
We hebben de Monizze-kaart van onze werknemer (nog) niet ontvangen.
U moet ongeveer 10 werkdagen rekenen voor de productie en levering van een nieuwe Monizze-kaart. Via uw klantenzone raadpleegt u gemakkelijk de kaartproducties en verzenddata van de Monizze-kaarten van uw werknemers. Ga hiervoor naar het tabblad “Werknemers” en klik op “Kaart creaties”.
Is de verzenddatum al geruime tijd verstreken, maar hebt u de kaart niet ontvangen? Neem dan contact met ons op. Hou er rekening mee dat de verwerking met de post enkele werkdagen in beslag kan nemen.
Hoe kan ik mijn facturen via domiciliëring betalen?
Om te betalen via domiciliëring downloadt u via uw klantenzone het SEPA-mandaat voor uw onderneming via het tabblad “Mijn onderneming” en “Betalingswijze”.
Vul het SEPA-mandaat in en u laat het activeren door uw bank.
Vervolgens moet u het mandaat versturen naar supportclient@monizze.be zodat wij de domiciliëring kunnen activeren.
Hoe voeg ik extra terminals toe of verwijder ik een terminal?
Wanneer u een terminal wenst toe te voegen of te verwijderen, dient u een mail te sturen naar shop@monizze.be met onderstaande gegevens:
- Uw btw-nummer en/of aansluitingsnummer
- De nieuwe terminal ID (TID – deze bestaat uit 8 karakters)
Let op: bevindt de terminal zich op een ander adres? Ga dan naar “Hoe voeg ik een extra verkooppunt toe?”
Ik wil mijn werknemers Monizze maaltijdcheques toekennen. Hoe kan ik klant worden?
Monizze klant worden kan via deze link .